جنیفر لوپز ریمیکس تمام زیبایی های عمده او به نظر می رسد در موسیقی ویدیو "Dinero"

شنبه 5 خرداد 1397
13:26
hannah

بیایید صادق باشیم، هیچ کس جولی را مانند J.Lo نمی کند امروز، در ویدیوی جدید موسیقی خود را با DJ خالد و Cardi B برای آهنگ "Dinero" خود، جنیفر لوپز در اطراف یک عمارت لس آنجلس، پیاده روی یک زندگی واقعی، و بازی پوکر با مدل های مردانه پیراهن دیده می شود - همه در حالی که برخی از ورزش ها از امضاهای زیبایی و جذاب زیبایی او.

بولینگ با یک توپ کریستالی در راهرو مرمر؟ البته بدون مجموعه ای از چرت زدن، که طولانی تر و صاف تر است که به طرف دنده های دوقلو بالا پرتاب می شوند، البته پاهای مایل به بلند لوپز در مرکز قرار دارند. چطور در مورد بعد از ظهر آماده ناهار خوری است؟ برای یک جلسه در کوره، خواننده در لباس زیر زنانه نشان می دهد با کت و شلوار براق کلاسیک و curls های بزرگ خود را بر روی صفحه نمایش decked. ستاره ای متولد برونکس، یک پیاده روی در یک باغ وحش کامل بدون مجموعه ای از شلاق های دروغین دروغین و یک مجسمه، معماری بالا گره است که ستاره زیبایی با استعداد در طول سال ها در فرش قرمز و خیابان های منهتن به طور یکسان کامل شده است.

نواده های دهه های گذشته، کریستال های لوپز بافته شده است، ارتقاء خوش آمدید به باندانا و بریده های خود را به یاد ماندنی در BMS 2000 VMA، و کلاه خز سفید خود، لب های مات و چشم های آبی آبی، یک نگاه که chillingly به یاد او 2002 موسیقی ویدیو با LL Cool J، "همه من دارم". در حقیقت، این نخواهد بود تولید Jenny از بلوک بدون ماشین باد توقف نمایش در آماده است. بنابراین، لوپز در حال شکل گیری با گروهی از رقبای قابل توجه پشت صحنه است که به نظر می رسد امواج طولانی تر از زندگی خود را برای دوربین فراهم می کند. اثبات اینکه لوپز و امضاء زیبایی مگاوات خود که آزمون زمان را تحمل کرده اند، فقط بهتر شده اند.

[ بازدید : 534 ] [ امتیاز : 0 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به من دوست دارم وبلاگ مد است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]