امیلی Ratajkowski پوست خود را تابستان آماده در لس آنجلس نشان می دهد

شنبه 5 خرداد 1397
13:27
hannah

برای یک فرش قرمز بهار در هالیوود، هدایت شکوفه های فصل یک رویکرد زیبا به زیبایی نیست. فقط امیلی Ratajkowksi، که برای ظاهر در تاریکی در یک نگاه زیبایی که پرداخت تفریح ظریف به گل مه - از پالت آرایش صورتی خود را به ساقه تک در معرض او در معرض است.

لحظه ای با یک قسمت مرکزی خیره کننده آغاز شد، سبیل براق بازیگر مردانه به آرامی روی شانه ها افتاد، در حالی که به عنوان یک قاب قوی به یک نگاه فوق گردن که با یک لب به رنگ سبز صورتی و یک چرخش هماهنگ از سرخ شدن عمل می کرد، عمل می کرد. EmRata به جای اینکه کاملا رمانتیک باشد، Emtera کمی از ویژگی های آماده بهاره را در مخلوط به ارمغان آورده است، گرد و غبار برنز میان ضربه های بلند و سایز قدرت برای اضافه گرما. در حالی که لوازم جانبی گم شده بودند، پوست قطعا نمی شد، با شانه های بازدارنده ای که به پاهایش نشان می داد، یکی از اندام هایی که از دامن زعفران خاردار Ratajkowski فرار کرده بود، یک ساندویچ برهنه و پدیکور بی نظیر بود که امکان گسترش بیشتر را فراهم می کرد. همانطور که ما در این راه به سوی روزهای شلوغ تر نگاه می کنیم، به نظر می رسد که زیبایی شناسی هایی که برای احترام به فصل طراحی شده اند، بهتر است با ذهنیت پوستی اجرا شود.


[ بازدید : 99 ] [ امتیاز : 0 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به من دوست دارم وبلاگ مد است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]