تغییرات Post-Raf در Calvin Klein آغاز می شود

جمعه 21 دی 1397
12:40
hannah

هنگامی که رف سیمونز وارد نیویورک شد تا کالوین کلاین، جواهر در امپراتوری مد امپراتوری آمریکایی ویکتوریا، سرش را به روز کند، به سرعت برند را به روز کرد. ابتدا نام جدیدی برای مجموعه های باند آن، Calvin Klein 205W39NYC وجود داشت. پس از آن یک پیشگام طراحی افسانه ای مارک استرلینگ روبی در مدیسون آبی در نیویورک آمد. نام تجاری جدید در همه جا از یقه های یقه دار یقه دار تا انگشت های فلزی چکمه های گاو نر بود، در حالی که Instagrams از فروشگاه زرد روشن در هفته پس از باز شدن خود، غیر قابل استفاده بود.

پس از آن، سیمونز و کالوین کلین اعلام کردند که شگفتی های شگفت آور خود را در ساعت های تاریک و تاریک سال 2018 ترک خواهند کرد و جهان مد را متزلزل خواهد کرد که آزمایش مد آمریکایی آمریکایی سیمونز تمام شده است.

در حال حاضر، فقط چند هفته پس از انتشار اخبار سیمونز اعلام شد، نام تجاری Calvin Klein به سرعت تغییراتی را که انجام داد لغو می کند. براساس گزارش منتشر شده از سوی استیو شیفمن، مدیر عامل کلوین کلین، کالوین کلین قصد دارد تغییر نام باند خود را برای مجموعه آماده سازی آماده کند و از برچسب 205W39NYC رد شود. هنوز هیچ حرفی برای آنچه که مجموعه نامیده می شود وجود ندارد، اما Shiffman در انتشار اظهار داشت که کسب و کار باند فرودگاه تحت نام "نام جدید، طرح طراحی، و مدیر خلاقانه" مجدد خواهد شد.

چه کسی برای پر کردن کفش های سیمونز اقدام خواهد کرد؟ هیچ کلمه ای هم در مورد آن وجود ندارد، اما زمانی که او وارد می شود، آنها همچنین باید با طرح خرده فروشی جدید CK مخالفت کنند، علاوه بر تغییر کلی در مورد کسب و کار مد بالا، برای اولین بار "دیجیتال" و بازتاب یکی دیگر از کالوین کلین مجموعه هایی از جمله کالین کلین جینز و کالوین کلین لباس زیر. شیفمن اظهار داشت که هدف مارک CK در فروش خرده فروشی جهانی در چند سال آینده 12 میلیارد دلار است - در سه ماهه سوم سال 2018 فروش آن 963 میلیون دلار بوده است، در حالی که "تقاضای مصرف کنندگان از طریق تولید کالاهای مرتبط با محصول و تجربیاتی که جوامع را درگیر جوامع می کنند، با جلوگیری از مد و فرهنگ رو به جلو ". علاوه بر تجدید نظر در استراتژی باند فرودگاه، این برچسب همچنین قصد دارد تا" تجارب "آنلاین و شخصی تر برای برقراری ارتباط با مصرف کنندگان ایجاد کند.


[ بازدید : 83 ] [ امتیاز : 0 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به من دوست دارم وبلاگ مد است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]